Arama
Sosyal Medya

    Fenerbahçe, Göztepe’yi 3-2 Mağlup Ederek Zirve Yarışına Devam Etti

      İlk Yarıda Göztepe

     

    İlk Yarıda Göztepe Öne Geçti

    Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında Fenerbahçe, Ülker Stadyumu’nda Göztepe’yi ağırladı. Maçın ilk yarısında konuk ekip Göztepe etkili bir savunma yaparak Fenerbahçe’nin ataklarını durdurdu. 25. dakikada Juan’ın golüyle 1-0 öne geçen Göztepe, soyunma odasına bu üstünlükle girdi.

    En Nesyri’den Muhteşem Performans

    İkinci yarıya hızlı başlayan Fenerbahçe, teknik direktör değişikliklerinin ardından oyun üstünlüğünü ele aldı. 46. dakikada Youssef En Nesyri’nin golüyle eşitliği yakalayan sarı-lacivertliler, 53. dakikada yine En Nesyri’nin attığı golle 2-1 öne geçti. Bu performansıyla En Nesyri, maçın yıldızlarından biri oldu.

    Oğuz Aydın’ın Şık Golü ve Göztepe’nin Mücadelesi

    Fenerbahçe, 55. dakikada Oğuz Aydın’ın mükemmel bir vuruşla skoru 3-1 yapmasıyla rahatladı. Ancak Göztepe, 82. dakikada Miroshi’nin golüyle farkı bire indirdi. Maçın son anlarında başka gol olmayınca Fenerbahçe, sahadan 3-2 galip ayrılarak önemli bir 3 puanı hanesine yazdırdı.

    Zirve Yarışı Kızışıyor

    Bu galibiyetle Fenerbahçe puanını 48’e yükselterek Süper Lig’de zirve yarışındaki iddiasını sürdürdü. Taraftarların desteğiyle maç boyunca tempolu bir oyun sergileyen sarı-lacivertliler, şampiyonluk hedefine bir adım daha yaklaştı.